reklama

Náladová koláž

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcem plakať, chcem sa smiať. Chcem sa stať tulákom po hviezdach. Za svojím princom prísť na bielom koni. Láskať srdcia skrehnuté. Denne si s mnohými zaplávať v cinkote smiechu. Chcem túžiť, nechcem sa súžiť, kiež by rástla bezstarostnosť na lúke i v lese.

Na dverách nápis - ak si priateľ vstúp; ak nie, prvá sa ti predstavím.

Otvorila som okno. Viete, také to skutočné, presklenné a s dreveným rámom... našla som za ním upršaný deň. Otvorila som „okno", vykukla na mňa posmutnelá dušička. Ale nič to. V rádiu hlásili, že po noci opäť vykukne hrejúci Oskarko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Utekám. Nie, vlastne nie... Iba by som chcela. Dobehnúť tieň. Čí? Svoj, tvoj, náš... Jeho, jej, ich... Ilúzia tieňa. Hrá sa na márnotratnú veštkyňu. Rozdáva nám pochybnosti po priehrštiach. Ja som si tých pochybností vzala za nákupnú tašku, a tak teda pochybujem. Ale sú veci, o ktorých sa nepochybuje! Však to vieš. Vieš? Viete i vy? Máte svoju šperkovničku nespochybniteľných snov a právd?

Stratila som jednu milióntinux svojej duše. Bez výstrah ma opustila, bolestnica jedna! Teraz si ju predstavujem šantiacu ako farebného motýľa poletujúceho po jarnej lúke. Nepýtala sa, vedela, že by som sa jej to snažila vyhovoriť. Vedela, že mi bude chýbať. I tebe, i vám. (...vaša populácia...)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

VAROVANIE: Nechytajte motýle! Mohli by ste im polámať krídla.

Dušana "D.C" Štancelová

Dušana "D.C" Štancelová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Videná očami kamarátky: "Čím dlhšie ťa poznám, tým viac ma udivuješ a ja si uvedomujem, že ťa vôbec nepoznám. Si zvláštna, plná vnútornej osudovosti, dievča s citlivou a vášnivou dušou. Máš v sebe veľa protikladov." Mojimi: Každý deň iná. Skúsenejšia, bohatšia o nové vedomosti. A preto reagujúca inak. Nikdy ma nespoznáte. (Dúfam ;-).) Pre každého iná. Pri každom z vás odhaľujem iný odtieň svojho ja. Nikdy sa nespoznám... Zoznam autorových rubrík:  Sestra múzaAhasver al. poetika miestČo vymyslel život (a ja zažilaKomparácie, eseje a recenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu