reklama

Myšlienočky

Venované mojej mladšej sestričke, s ktorou som sa v nedeľu na dlhšiu dobu rozlúčila, pretože tentokrát ju život zavial pre zmenu do Anglicka...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kam sa skrývajú lienky,

keď sa zotmie?

***

Moje myšlienky vyplávajú

z tichého nedohľadna

a ja s každou stratenou mihalnicou

prichádzam o kúsok seba.

***

Z neba hľadí cudzia tvár.

Nemáš dôkaz,

že tomu tak nie je.

***

Nie je -

je.

Moja sestra je Lenka.

Mamu voláme mamulienka.

To aby každý vedel,

že sestra je celá po nej.

Dušana "D.C" Štancelová

Dušana "D.C" Štancelová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Videná očami kamarátky: "Čím dlhšie ťa poznám, tým viac ma udivuješ a ja si uvedomujem, že ťa vôbec nepoznám. Si zvláštna, plná vnútornej osudovosti, dievča s citlivou a vášnivou dušou. Máš v sebe veľa protikladov." Mojimi: Každý deň iná. Skúsenejšia, bohatšia o nové vedomosti. A preto reagujúca inak. Nikdy ma nespoznáte. (Dúfam ;-).) Pre každého iná. Pri každom z vás odhaľujem iný odtieň svojho ja. Nikdy sa nespoznám... Zoznam autorových rubrík:  Sestra múzaAhasver al. poetika miestČo vymyslel život (a ja zažilaKomparácie, eseje a recenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu