reklama

Čakanie na...... spánok

Stretneme sa vo sne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

S dlaňou obrátenou na sever

čakám,

kým stúpne hladina spánku

až ku mne.

Schúlim sa pod plachietku

snenia.

A pomodlím sa

za nevšednosť všedných dní.

Dušana "D.C" Štancelová

Dušana "D.C" Štancelová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Videná očami kamarátky: "Čím dlhšie ťa poznám, tým viac ma udivuješ a ja si uvedomujem, že ťa vôbec nepoznám. Si zvláštna, plná vnútornej osudovosti, dievča s citlivou a vášnivou dušou. Máš v sebe veľa protikladov." Mojimi: Každý deň iná. Skúsenejšia, bohatšia o nové vedomosti. A preto reagujúca inak. Nikdy ma nespoznáte. (Dúfam ;-).) Pre každého iná. Pri každom z vás odhaľujem iný odtieň svojho ja. Nikdy sa nespoznám... Zoznam autorových rubrík:  Sestra múzaAhasver al. poetika miestČo vymyslel život (a ja zažilaKomparácie, eseje a recenzieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu